БГ Лов Форум: Усроиства за пестене на гориво. Някой да има опит с тези...Възможно ли е изобщо? - БГ Лов Форум

Към съдържанието

Страници 1 от 1
  • Не можете да публикувате нова тема
  • Не можете да пишете в тази тема

Усроиства за пестене на гориво. Някой да има опит с тези...Възможно ли е изобщо? генератор на газ "Браун"

#1
Потребителя е офлайн   vasil_iliev 

  • Напреднал Потребител
  • PipPipPip
  • Група: БГ Лов ГРИЗЛИ
  • Мнения: 47
  • Регистр: 25.05.10
Как действа генератора на газ "Браун"?
В общия случай, изгарянето на гориво-въздушната смес в двигателите с вътрешно горене е не ефективно. Около 40% от горивото изгаря в цилиндрите, а останалите до 60% изгарят в изпускателните тръби.

Генератора на Браунов газ, (този газ се нарича още HHO газ, зелен газ, хидроокси газ, Клайн Газ), се използва за производството на газ, ускоряващ процеса на изгаряне на гориво-въздушната смес в цилиндрите на двигателя. Получения ефект от по-доброто изгаряне е повишаване на мощността на двигателя и значителна икономия на гориво. Друг полезен ефект е по отношение на опазването на околната среда и изхвърлянето на по-малко количество вредни емисии.

Комплекта Super Aqua Car се състои от специални електроди, направени от неръждаема стомана, с предварителна електрохимична обработка, циркулационен резервоар, система за управление (модулатор), оптимизатор на гориво-въздушната смес (само за инжекционни системи). Принципа на получаване на газа е чрез електролиза на водата. Циркулационния резервоар е предназначен за разделяне на получения газ от водата, а също така и за снабдяване на газогенератора с електролит.

В електролизера, от специален електролит (вода и катализатор), с помощта на електрохимична реакция, се отдела кислород и водород (газ "Браун"). Катализатора е вещество с такава химическа формула, че той не се отделя с газа и не попада в двигателя, а остава във водата. Отделеният газ излиза от горния щуцер на електролизера и отива в друг съд (водо-отделител), където се отделя водата и пяната и се насочва към всмукателния колектор. Отделената вода в водо-отделителя се връща обратно в електролизера.


Схема на получаване на газ Браун, по метода на електролиза на вода.

При изгаряне на газа Браун в цилиндрите на двигателя се образува прегрята пара, която почиства буталата и клапаните от нагар, увеличава топлообмена между клапана и леглото на клапана и по този начин значително увеличава живота на двигателя. Подобреното изгаряне на горивовъздушната смес, довежда до намаляване на разхода на гориво, повишаване на мощността получена от двигателя и повишен пробег между две смени на маслото, (намалява се отделянето на сажди и твърди частици при горенето).

Количеството на отделения от електролизера газ Браун, се управлява от Модулатора (PMW), в зависимост от оборотите на коляновия вал и температурата на електролизера. Модулатора е компютъризирано електронно устройство, което използва явлението резонанс в електролизера.

Благодарение на специален метод на модулация, се постига максимална производителност на системата. Това осигурява отделянето на достатъчно газ на ниски обороти на въртене на коляновия вал, без да се разрежда акумулаторната батерия. Снижения разход на електроенергия довежда и до икономия на гориво, защото тя се получава от алтернатора за сметка на подаваното горивото.

Тъй като изгарянето на горивно-въздушната смес с газ Браун е значително подобрено, е възможна корекция на качеството й, (обедняване), без това да довежда до намаляване на мощността. В тази връзка е разработен оптимизатор на гориво-въздушната смес. Благодарение на Оптимизатора се получава подходяща смес, с цел по-добра икономичност. За корекция на сместа е възможно да се използва и ЧИП тунинг.

Всеки литър вода се превръща в 1866 литра газ Браун. Не е нужно да носите бутилка с газ, а само един литър вода в резервоара, под капака! Един литър вода е достатъчен за 30 - 40 часа шофиране.

Системата "SuperAquaCar" може да бъде допълнително комбинирана със други системи за икономия на гориво, с цел подобряване на резултата.

линк... http://hho-hydrogens...аз-Принцип.html

Това още един линк към сайта .. http://hho-hydrogensystems.com/ Ако модераторите на сайта го сметнат за реклама да премахнат темата. Но много ми е интересно какво мислите вие за тези устройства за пестене на гориво! ;)
0

#2
Потребителя е офлайн   vasil_iliev 

  • Напреднал Потребител
  • PipPipPip
  • Група: БГ Лов ГРИЗЛИ
  • Мнения: 47
  • Регистр: 25.05.10
Ето и още един интересен линк в тази тема http://www.youtube.c...feature=mhsn#p/
0

#3
Потребителя е офлайн   nikito776 

  • Бронзов Потребител
  • PipPipPipPip
  • Група: БГ Ловци
  • Мнения: 410
  • Регистр: 27.02.09
Тва ще да е нещо като космодиска:blink:
0

#4
Потребителя е офлайн   vasil_iliev 

  • Напреднал Потребител
  • PipPipPip
  • Група: БГ Лов ГРИЗЛИ
  • Мнения: 47
  • Регистр: 25.05.10
Ето и един по добре направен сайт който продава готова тази технология за монтаж в автомобила, при това на доста добри цени..... http://www.hho-plus....CFRQv3wodACcKew

май се оказва, че е истина всичко това......

има си и бг. варянт ...... http://1001obiavi.co...owse/avto-moto/ ... l5372.html

и тук .... http://www.youtube.c...feature=mhsn#p/
0

#5
Потребителя е офлайн   Сиромах 

  • Потребител
  • PipPip
  • Група: БГ Ловци
  • Мнения: 26
  • Регистр: 03.02.11
Принципа на работа на ДВГ не касае изгарянето а взривяването на горивната смес. Процеса който си описал ми се струва доста оптимистичен тъй като за разпадането на водата е необходима доста повече енергия отколкото би се получила от изгарянето или респективно взривяването на водорода. В описаната система не става ясно от къде се взема тази енергия а за движението съвсем не е ясно. В световен мащаб производството на водород чрез електролиза на водата се смята за:

" До момента водород в промишлени количества се произвежда от природен газ и водни пари, но като отпадъчен продукт се получават вредни за околната среда газове, като въглероден окис.
Другият разпространен способ за получаване на водород е чрез електролиза на вода. Този способ, обаче, е неикономичен."

Разработки на автомобили работещи с водород не са новост, но в повечето случи (освен при някои големи машини - кораби и т.н) се използува водорода като гориво, не се предлага производството му.
А внедряването на подобна система в работещ автомобил ми се вижда .... меко казано "забавна". Не смея да гадя дори какво е октановото число на водорода но се обзалагам че не е сходно с това на бензините. Той и Пропан-бутана щеше да чисти буталата докато не се оказа че октановото му число е само с 11 единици над това на А95 , но това е достатъчно да ускори процеса на стареене у сплави непредвидени за подобна експлоатация. Затова ако питаш за себе си - не си вземай на баир лозе освен ако нямаш някоя кола върху която да експериментираш де и си прежалил парите за въпросната уредба :). А ако целта ти е търговска - Успех за всеки влак си има пътници може да се върже някой!

П.П ако наистина те интересува подобен тип автомобил виж тази статия наблегни на думите "Специално конструиран ДВГ" и на пълната липса на идея за собствено производство от вода :)

Поздрави.
Само мъртвия дивеч е видял края на лова !
0

#6
Потребителят е онлайн   Любо Димитров 

  • Steyr - Mannlicher member
  • Виж галерията
  • Група: Moderator
  • Мнения: 4487
  • Регистр: 25.02.08
Принципно да, но всъщност ДВГ работи на принципа на изгаряне, а не на взривяване на горивната смес. Когато скоростта на горене е твърде висока се говори за детонационно горене Точно това определя и октановото число - склонноста на горивото към детонации.
Иначе водорода е добра алтернатива, без да е задължително да се произвежда в самия автомобил. Може в недалечно бъдеще да зареждаме и на водородни станции.
Публикувано изображение
0

#7
Потребителя е офлайн   Виктор Сираков 

  • Сребърен Потребител
  • PipPipPipPipPip
  • Група: БГ Лов ГРИЗЛИ
  • Мнения: 780
  • Регистр: 11.06.09

Виж мнениетоЛюбо Димитров написа на 12.02.2011 - 19:34 PM :

Принципно да, но всъщност ДВГ работи на принципа на изгаряне, а не на взривяване на горивната смес. Когато скоростта на горене е твърде висока се говори за детонационно горене Точно това определя и октановото число - склонноста на горивото към детонации.
Иначе водорода е добра алтернатива, без да е задължително да се произвежда в самия автомобил. Може в недалечно бъдеще да зареждаме и на водородни станции.



Може .. :)
Водородни станции и в момента има . На "Shell" . Проблема при това гориво е ,че не са измислили достатъчно рационално решение за неговото съхранение в автомобилите ( резервоара е проблем) . Но това което виждам , няма толкова общо с колите, който са направени да работят с хидроген .

Ако скоро почнем да караме с вода ..... Досегашната икономика отива по дяволите ... :D
Всеки присъства в този форум със своите слабости и недостатъци, но много често липсата на езикова култура не е сама, а върви ръка за ръка с още други, по-дълбоки дефицити
0

#8
Потребителя е офлайн   pogo 

  • Напреднал Потребител
  • PipPipPip
  • Група: БГ Лов ГРИЗЛИ
  • Мнения: 72
  • Регистр: 23.07.08
Ускоротел

Интересно


Във Варна има фирма която произвежда Браунови генератори и ги монтира на МПС-та.
.


Почитай ЛОВЦИТЕ и ДИВЕЧА им, за да ти бъде добре и за да живееш дълго на земята !


Който заменя свобода за "сигурност" - накрая губи и двете.


Няма по безнадеждно поробени от тези които погрешно смятат че са свободни !!!


.
0

#9
Потребителя е офлайн   Сиромах 

  • Потребител
  • PipPip
  • Група: БГ Ловци
  • Мнения: 26
  • Регистр: 03.02.11

Виж мнениетоЛюбо Димитров написа на 12.02.2011 - 19:34 PM :

Принципно да, но всъщност ДВГ работи на принципа на изгаряне, а не на взривяване на горивната смес. Когато скоростта на горене е твърде висока се говори за детонационно горене Точно това определя и октановото число - склонноста на горивото към детонации.
Иначе водорода е добра алтернатива, без да е задължително да се произвежда в самия автомобил. Може в недалечно бъдеще да зареждаме и на водородни станции.



Любо, виж поста на човека. Той линк към място от където да си го купиш предлага, и принцип на перпетум - мобиле е описал. Не говори за бъдеще той, а за реалност - за пазарен продукт. (според мен и за водородна бомба в колата :) ) А иначе добри алтернативи колкото щеш но като каза Сираков "Досегашната икономика отива по дяволите ..."
Само мъртвия дивеч е видял края на лова !
0

#10
Потребителя е офлайн   vasil_iliev 

  • Напреднал Потребител
  • PipPipPip
  • Група: БГ Лов ГРИЗЛИ
  • Мнения: 47
  • Регистр: 25.05.10
Точно за това става въпрос, аз искам да чуя мнението на някой в БГ който вече си е инсталирал на автомобила такова устройство, понеже ние българите не вярваме включително в т.ч. и аз. И наистина икономията на гориво ако достигне поне на половината от обещаните от фирмите проценти 40-50% може пък и аз да го пробвам :D

ето какво обещават ........... 1. Какво е HHO означава това?

HHO се състои от две части водород и една част кислород. Добавянето на молекула кислород прави по-лесно горим HHO от чист водород.

2. Колко горивна ефективност ще получавам?

Повечето потребители не са икономии 20-30% разхода на гориво. Има случаи на по-високи резултати.

3. Какво предимство е HHO газ представи, когато се използва двигател с вътрешно горене допълнително гориво?

Има много предимства. HHO газ намалява разхода на гориво чрез повишаване на октановото ниво и принуждаването на горивна база да горят по-пълно и ефективно. Високо октаново доведе до увеличаване на мощността. Висше октаново число, по-конски сили и ефективно запалване база гориво равно повече км / литър. HHO гориво на практика помага и за по-нататъшно чист въглерод депозити вътре в двигателя. HHO вредни емисии са чиста вода. Така че, можете да пестят гориво, спести пари и да спаси околната среда.

4. Е хибридна система за гориво по-податливи на ръжда или корозия?

Номер на изкопаеми [газ или дизел] гориво произвежда достатъчно топлина по време на горенето за изпаряване на HHO като го преобразува обратно във водата и изходите на изпускателната система.

5. Може ли тази система за подобряване на представянето ми?

Да, инжектирането на HHO във вътрешните си двигател с вътрешно горене ще помогне в почистването на вътрешните части на двигателя писти. Това ще повиши въртящия момент и мощността и намаляване на въглеводородните замърсители в момента се изпускани във въздуха, чрез вашия отработените газове. Водородът изгаря по-бързо и по-чист, отколкото на газ или дизелово гориво в двигателя. Това прави автомобила си тече гладко, по-дълъг, охладител, и по-ефективно от всякога.

6. Работи ли с дизел, бензин или GPL превозни средства?

Да, той ще работи с всички превозни средства с двигател с вътрешно горене.

7. Дали водороден генератор предизвиква краткосрочен или дългосрочен план вреда на моя двигател?

Не, на генератора с водород, не създава никакви проблеми в двигателите.

8. Защо не на производителите на автомобили въведе тази технология на текущите превозни средства?

Докато цените на горивата са ниски има малко финансови стимули за тази система. В Стен Майер патентите ще даде на обществен контрол върху собствената си енергия, защото, когато оптимизирани или проектирани от самото начало да се възползват от тази технология превозни средства могат да се движат по вода 100%. Нито производителите на петрол, нито правителството иска да види милиарда долара индустрия унищожени. Петролните компании се отчитат, за да по-големи печалби, отколкото всяка друга промишленост на земята.

9. Какъв тип рутинна поддръжка е включен?

Пълнене на резервоара с вода Дестилирана ако е необходимо. На всеки 1000 km ще трябва 1 литър вода. На всеки 3-6 месеца в зависимост от размера на употреба, се препоръчва да се отцеди и промиване на системата и се заменя с прясно дестилирана вода и електролити катализатор.

10. Каква е използван електролит?

Най-добрите електролита е КОН (калиева основа), много евтини и лесни за намиране.

Специални Нови продукти Най-продавани Свържете се с нас Юридическа информация Нашата компания Осъществено от PrestaShop ™
11. Ще вода в единица замръзва през зимата?

Не, ако се добавят около 20-25% от алкохола в резервоара решение да се избегне замръзване и през зимните месеци.

12. Ами ако не използвате дестилирана вода в моя генератор?

Дестилирана вода е основно чиста вода. Други видове водата като чешмяна вода, минерална вода, езерна вода, морска вода и т.н., ще работи, но те също така ще води лесно до нанасяне на електролита да се превърне в "кални" се дължи на минерали и примеси във водата. На електролита кални ще изградят в генератор плочи и да действат като изолатор причинява HHO газ да страдат. Същото се отнася и с много други видове катализатор, особено всеки катализатор, съдържащи натрий, като сода или натриева основа. Натриев бързо ще се замърси electrolyzer плочи и причиняват единица да стане неефективна.

13. Може ли водороден генератор се взривят?

Номер на производство на водород е направена по поръчка. Вие ще имате водород, само когато колата е в движение. За разлика от резервоари под налягане газ, има само една малка част от водород под налягане в системата.

14. Ако имате въпроси има ли техническа поддръжка за моя HHO Generator Plus?

Техническа подкрепа се предоставя за HHO Generator Плюс (sales@hhoplusgas.com).

15. Има ли някакъв вид гаранция, която идва с моя HHO Generator?

Да, от 1 [една година 100% гаранция] за части и единица ремонт или замяна

16. В случай на инцидент ще водороден генератор взриви?

Абсолютно не, всичко, което ще има е на вода и електролити на земята

17. Можем ли да използвате водороден генератор на електрически генератор?

Генераторът може да се използва при всеки генератор

18. Какви са продуктите живот?

Към днешна дата ние имаме продадени за 2 години все още работи.


Инфото не е писано от мен просто съм го копирал тук от този сайт... http://www.hho-plus....p?id_product=12

имат и обявена цена за целия комплект от 189евро <_< Комплект HHO DC3000 За автомобили
0

#11
Потребителя е офлайн   vasil_iliev 

  • Напреднал Потребител
  • PipPipPip
  • Група: БГ Лов ГРИЗЛИ
  • Мнения: 47
  • Регистр: 25.05.10
Във ebay се предлагат доста такива готови горивни клетки, ако някой се интересува нека просто напише ebay HHO в търсачката ;)
0

#12
Потребителя е офлайн   vasil_iliev 

  • Напреднал Потребител
  • PipPipPip
  • Група: БГ Лов ГРИЗЛИ
  • Мнения: 47
  • Регистр: 25.05.10
http://www.vbox7.com/play:53834749 Филма е с БГ субтитри (долу в ляво с жълти букви) можем да се гордеем, че тази разработка е от българин!!! Приятно гледане. И нека всеки който намери нещо интересно по темата да го постне тук, мисля че ще бъде интересно за всички. :D
0

#13
Потребителя е офлайн   rangelov_evgeni 

  • Златен Потребител
  • PipPipPipPipPipPip
  • Виж галерията
  • Група: БГ Лов ГРИЗЛИ
  • Мнения: 1297
  • Регистр: 18.08.08
накратко ИЗБЙ СИ ГО ОТ ГЛАВАТА мой приятел си направи на хонда ЦРВ 147кс. резултат от 14-16 на 100 газ +браун газ 20-24 на 100 пък що гърмежи що чудо оле майко съвета ми е че когато има серйно производство тогава да щото от други метали с друга конструкция трябва да е двигателя има качества като цяло но с ентусиазъм и много разходи и мъки може и да нстане нещо аз не мисля че си струва да рискуваш твоя живот и на другите около тебе с експериментална цел ако искаш пробвай с готов продукт ОК но внимавай калиевата основа не прощава на кожата човешка иначе късмет.
MERCEDES ML-270
ESCORT LUXANO 12/76
SLR 7,62x39
Пойнтер -ТАНГРА-
ПО-ДОБРЕ ЖИВО КУЧЕ , ОТКОЛКОТО УМРЯЛ ЛЪВ.
0

Сподели темата:


Страници 1 от 1
  • Не можете да публикувате нова тема
  • Не можете да пишете в тази тема

1 Потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни